Geen producten (0)

Zonder opdruksteunen:

 

1. Plaats beide handen op schouderbreedte.
2. Span de bovenbenen aan waardoor er een strekking ontstaat in de
knieën.
3. Plaats de voeten naast elkaar.
4. Span de buik aan.
5. Houdt het lichaam in een rechte lijn, een plank zoals men dit noemt.
6. Dit is de startpositie.
7. Zak door de armen waarbij de vloer net niet geraakt wordt. Er ontstaat
dus flexie (buiging) in de ellenbogen.
8. Breng het lichaam weer naar de startpositie.

Met opdruksteunen:

 

1. Plaats beide handen op schouderbreedte op de opdruksteunen.
2. Span de bovenbenen aan waardoor er een strekking ontstaat in de
knieën.
3. Plaats de voeten naast elkaar.
4. Span de buik aan.
5. Houdt het lichaam in een rechte lijn, een plank zoals men dit noemt.
6. Dit is de startpositie.
7. Zak door de armen waarbij de vloer net niet geraakt wordt. Er ontstaat
dus flexie (buiging) in de ellenbogen.
8. Breng het lichaam weer naar de startpositie. Hierbij ontstaat er dus
extensie (strekking) in de armen.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.